• Imprimeix

L'atenció telefònica de l’Optimot, ara amb el 012

15/03/2018 09:03
Optimot

A partir del 15 de març de 2018, l’atenció telefònica del Servei d’atenció personalitzada de l’Optimot passa a vehicular-se mitjançant el telèfon 012, que concentra tota l’atenció ciutadana de la Generalitat. Aquest canvi no afectarà, però, el contingut de l’atenció telefònica, del qual se’n continuarà ocupant el mateix equip de lingüistes que ho ha fet fins ara.

Amb l’objectiu de facilitar l’atenció telefònica a la ciutadania, l’Acord de Govern de 16 d’abril de 2013 disposa la unificació de tots els telèfons d’atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya en el 012 i estableix que s’eliminin tots els telèfons 902 que feien aquesta funció.

L’Optimot s’afegeix a la política corporativa de simplificació de l’atenció telefònica, per facilitar als usuaris l’accés al seu Servei d’atenció personalitzada amb un telèfon fàcil de recordar i que té un cost equivalent a una trucada de tarifa plana, sense límit de temps.